گیتار شکسته







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





سلطان عشق

همیشه با خود می گفتم حاضرم برایش همه کار بکنم پس چرا او مرا دوست ندارد . . .؟؟؟

ناگاه به بزرگی خدا پی بردم که همه کار برایمان می کند و ما دوستش نداریم . . .

 

 

وقتی می گویی:

امکان ندارد ! ! !

خداوند می گوید:

آنچه نزد مردم محال است، نزد خدا ممکن است . . .

*

وقتی می گویی:

می ترسم  . . .

خداوند می گوید:

نترس زیرا من با تو هستم . . .

*

وقتی می گویی :

خسته ام  . . .

خداوند می گوید:

به نزد من بیا تا تو را آسایش و آرامی ببخشم . . .  

*

وقتی می گویی:

هیچکس حقیقتا دوستم ندارد  . . .

خداوند می گوید:

من دوستت دارم  . . .

*

وقتی می گویی:

نمی دانم چگونه ادامه دهم  ؟ ؟ ؟

خداوند می گوید:

من راه را به تو نشان خواهم داد  . . .

 

خداوند می گوید :

 

دیشب كه در بستر خواب بودی ٫ من تمام شب بر بالین تو ومراقب تو بودم  و تابش نور

مهتاب را بربالش و  صورت تو افكندم  . . .

با توجه به اینكه نزد تو بودم  ، دوباره در انتظار

ماندم كه  با من گفتگو كنی . . .

ای كاشك میدانستی  چه هدایائی برایت داشتم  . . .

*

*

من  میخواهم كه درزندگی  تو باشم و تو در زندگی من باشی  . . .

اگر دوست داری میتوانی  تا ابد با هم باشیم ٫ ٱغازش امروز خواهد بود و پایانش در بهشت برین ،

من امروز تو را پیش خود دعوت میكنم.  البته تصمیم با توست !!!!!

من در انتظار تو هستم  . . .

همیشه يارو یاور تو  . . .

 

 

*

*

*

 

من خدا را دارم

سفری می باید

سفری بی همراه

گم شدن تا ته تنهایی محض

سازکم با من گفت:

هر کجا ترسیدی

از سفر لرزیدی

تو بگو از ته دل:

من خدا را دارم

من و سازم چندیست که فقط با اوییم...

*

*

*

*

* 

اگر تنهاترین تنهاها شوم باز خدا هست.او جانشین همه نداشتن هاست.نفرین و آفرین ها
بی ثمر است.اگر تمامی خلق گرگ های هار شوند و از آسمان هول و کینه بر سرم بارد تو
تنهای مهربان و جاوید و آسیب ناپذیر من هستی.ای پناهگاه ابدی !
تو میتوانی جانشین همه بی پناهی ها شوی . . .

(دکتر علی شریعتی)

*

*

*

*

باران رحمت خدا همیشه می بارد، تقصیر ماست که کاسه هایمان را بر عکس گرفته ایم!

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطمه
ساعت16:34---23 فروردين 1392
نه اتفاقا اصلا !
ما بي خيال عشق و دنياييم !
فردي كاملا شادم !
مي نويسم چون دوست دارم نوشتنو !
بامطالبه غمگين بيشتر حال مي كنم !
ولي خيلي حساس و نازك نارنجيم !
ممنون كه سر زدي !
ازت معلومه عاشقي ؟ درسته ؟
عشقت رفته ؟؟؟


sahel
ساعت15:23---20 فروردين 1392
اره هنوز عاشقم !
عاشق كسي كه بهم زندگي دوباره رو هديه داد !
همين الان دارم باهاش اس بازي كنم !
ما عشقمون دو طرفست هر شب با قربون صدقه هاش خواب مي رم !
عشق من مهربونه !
اميدوارم عشق تو هم همين جوري باشه !!!


غریبه
ساعت22:08---30 شهريور 1391
سلام داداشی خوبی؟ممنون که بهم سر زدی و با نظر زیبات وبلاگ خوشگل کردی خوشحال میشم بازم بیای

saeed moradi
ساعت22:35---7 مرداد 1391
Kam peydaei

Loser lover
ساعت0:05---10 شهريور 1390
آهاي كسي كه رسول رو تنها گذاشتي خيلي نامردي ، نامرد

Loser lover
ساعت0:04---10 شهريور 1390
آهاي كسي كه رسول رو تنها گذاشتي خيلي نامردي ، نامرد

قزنفر
ساعت11:40---8 تير 1390
اين جت آديو رو به ما ياد ندادي

زهرا
ساعت19:01---29 خرداد 1390
سلام شرمنده که دیرشد
وبت جالب بود ممنون هم که به وب من اومده بودی
خدایا از من بگیرهرانچه که توراازمن میگیرد
دلتون همیشه بی غم روزگار خوش باشید


پينوكيو
ساعت17:38---14 خرداد 1390
اين رسول عجب آدم خالي بنديه . نظرات ما رو تغيير ميده ميذاره تو وب

سعيد مرادي
ساعت19:20---26 ارديبهشت 1390
اين شماره ي رسوله اذيتش كنيد : 09367649230
راستي رسول وبلاگت خيلي باحال بود مثل خودت


سعيد مرادي
ساعت19:20---26 ارديبهشت 1390
اين شماره ي رسوله اذيتش كنيد : 09367649230
راستي رسول وبلاگت خيلي باحال بود مثل خودت


سعيد مرادي
ساعت19:19---26 ارديبهشت 1390
اين شماره ي رسوله اذيتش كنيد : 09367649230

رویا
ساعت8:06---7 اسفند 1389
سلام رسول جان،وبلاگت عالیه حرف نداره،بقول ما کرمانیها دمت گرم داداش....راستی من وبلاگ ندارم.مرسی که به نظرهای دوستات احترام قائلی

sahel
ساعت14:28---24 دی 1389
weblog ghashangi dari, mamanon az matalebe khpbet

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط رسول داوری در 12:14 | |